مهرسامهرسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

برای بزرگی خورشید تابان زندگیمان ، مهرسا

پنج ماهگی و اولین دندون

1392/8/10 23:54
نویسنده : ماهرخ
848 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسای عزیزم ماهگی

و

اولین مرواریدت  http://s1.picofile.com/file/7922491505/7.pngمبارک

 

دختر گلم خدارو شکر می کنم که 5 ماهیگی رو هم پشت سر گذاشتی

عزیزم من و تو دو هفته ای خونه ی مامان جون بودیم اونجا دور و برت شلوغ بود انقد حواس پرت شده بودی که حتی دوس نداشتی شیرتو کامل بخوری برا همینم تو چکاپ 5 ماهگی خیلی وزن اضاف نکرده بودی و دکتر گفت که باید زیاد بهت شیر بدم

البته اینم بگم که خیلی بی تابی می کردی که به خاطر دندونات بود امروز (5 ماه و 11 روز) که برات می نویسم اولین دندونت (دندون پایین سمت چپ) جوونه زده خدارو شکر می کنم به خاطر داشتن دختر خوبی مثل تو . . .

اولین دندونت مبارک مامان جون 

الهی همیشه دندونات سفید و سالم باشن مامانی

عزیزم همین طور که داری بزرگتر میشی علاقه ی من و بابا هم به تو بیشتر و بیشتر  میشه دوست داریم یکی یه دونمون 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی غزل جون
16 آبان 92 23:33
مبارکت باشه عزیزم دختر من تازه لثه هاش میخواره و بیقراری میکنه راستی به ما هم رمز میدی گلم؟
مامانی غزل جون
17 آبان 92 10:18
خدایا تورو به حق طفل شیرخواره کربلا تو رو به حق داغ دل مادر علی اصغر (ع) رباب تو رو حق مظلومیت امام حسین (ع) تو رو به حق آبروی حضرت زینب (س) تو رو به حق کربلا.... همه بچه ها رو زیر سایه الطاف خودت همیشه سالم و شاداب و ایمن از هر خطری نگه دار...
نیلو مامی مهرسا
17 آذر 92 17:06
مبارک باشه مروارید مهرسا جونی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم