مهرسامهرسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

برای بزرگی خورشید تابان زندگیمان ، مهرسا

این روزهای مهرسا خانوم

1392/10/20 10:12
نویسنده : ماهرخ
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم عزیز مامان

کلی معذرت به خاطر دیر آپ شدن عزیزم من با اینترنتی که خونه داریم نمی تونم وارد وبت بشم برا همینم یه مدت بی خیالش شده بودم الانم جای دیگه هستم که تونستم آپ بشم 

در عوض الان اومدم با کلی خبرای خوب 

اول این که شش ماهگی و هفت ماهگیت مبارک گلم خدارو شکر این دو ماه رو هم با خوبی طی کردی دختر گلم دو ماه بزرگتر شدی کلی شیطون و دوست داشتنی شدی به قول بابایی هوشیارتر شدی و من و بابا را کاملاً میشناسی اگرچه من و کامل میشناسی ولی قربونت برم که بغل همه میری و کلی باهاشون بازی می کنی و به همه می خندی 

الان دو تا دندون داری  و دندونای نیش بالا هم این روزا داره جوونه می زنه و برا همینه یه مدته که بی تاب شدی و خیلی گریه می کنی بمیرم برات این دندونا امونتو بریدن عزیزم ایشالله دندونات دربیان بیام خبرشو بدم

عزیزم هنوز چهاردست و پا نمی ری و فقط با غلت زدن به هر چیزی که میخوای می رسی و دیگه بدون کمک میشینی و خودت بدون کمک از حالت نشسته به خوابیده می ری

کلی هم ددری هستی تا آماده میشم که برم بیرون نگاه می کنی و با ناز گریه می کنی میخوای که بغلت کنم و با خودم ببرمت

قربونت برم مامانی الان زیاد وقت ندارم قول میدم بازم بیام و برات بنویسم دوست دارم مامانی

جند تا عکس جدید از شش و هفت ماهگی



m

 

مهرسا با  هندونه ی اولین شب یلداش


m



m

 

 

m

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مائده
7 بهمن 92 2:30
خیییییییییییییییلی ناسی عسیسم
مامانی غزل جون
9 اسفند 92 23:40
چه عجب ازین ورا؟؟!!!!!! مبادکت باشه خاله جونی خوش به حالت که دندونات در اومده غزلک من که هنوز داره با خارش لثه دست و پنجه نرم میکنه مببوسمت عزیزم
مامانی غزل جون
11 اسفند 92 17:27
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
مامان ارمیتا
31 اردیبهشت 93 7:53
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
لاله
11 خرداد 93 16:17
سلام عزیزم منتظر آپدیت وبلاگت هستم مهرسا رو ببوس و تولدش مبارکتون باشه
مامانی غزل جون
14 خرداد 93 13:31
نی نی عکس
16 شهریور 93 19:11
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/