مهرسامهرسا11 سالگیت مبارک

برای بزرگی خورشید تابان زندگیمان ، مهرسا

سلامی دوباره

1392/6/6 18:19
نویسنده : ماهرخ
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم اومدم از این روزات حرف بزنم مهربون مامان

دختر گلم  هنوز خیلی نمی خندی ناراحت باید من و بابایی کلی باهات بازی  کنیم و برات شکلک  در بیاریم تا بخندی عاشق باباتی هر وقت باهات بازی می کنه ذوق می کنی  و می خندی

کلاً شبا بیشتر از روزا بیداری بابا می گه مهرسا برا این که منو بیشتر ببینه روزا می خوابه تا شب بتونه بیدار بمونه مهرسایی بابا راست میگه؟ وای که تو چقد بابایی رو دوست داری

راستی من برات هر شب شعر می خونم کتاب شعرتو خیلی دوست داری بهش با ذوق نگاه می کنی و رو تصویراش دست می کشی تازه این روزا یاد گرفتی دستاتو به هم نزدیک میکنی و بهشون نگاه می کنی و با دستات هم خیلی بازی می کنی

تو این پست چند تا عکس ازماهگیت گذاشتم دوست دارم بهونه زندگی من و بابایی 

ببین چقد دستاتو دوست داری قهقهه همش دست توی دهنته منو عشقم

 

m

قربون چشم نازت برم مامانی

m

 

ببین بابا هم تو رو دوست داره بعضی شبا بیدار می مونه و تو رو بغل می کنه تا بخوابی مهرسا جونم شبا زود بخواب بابایی باید صبح زود بره سر کار

 

m

 

m

m

 

هورا مهرسا با مدل موی جدید

m

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای مهرسا کوچولو
6 شهریور 92 18:17
سلام بابایی
خوبی جیگرطلای من
خیلی دوسِت دارم....
سرکار خیلی دلم برات تنگ میشه زودی میام تو وبلاگت عکساتو می بینم و بوس برات میفرستم .مامانتم اذیت نکنیا اونم عزیز دل منه خیلی برات زحمت میکشه روزو شب فقط تورو ترو خشک میکنه بهت میرسه .امیدوارم دختر خوبی باشی و به مامانت احترام بزاریو قدرشو بدونی .منم ازش تشکر میکنم که اینقد به فکرته تورو بزرگ میکنه وبلاگتو بروز میکنه.هر دوتونو دوس دارم و خدارو شکر میکنم که شما دوتا بهم داده.
از طرف بابای مهرسا خانوم


سلام عزیزم
ممنون که به فکر ما هستی دوست دارم بهترینم
من و مهرسا هر لحظه به فکرت هستیم و برا سلامتیت دعا می کنیم به خاطر ما هم که شده مواظب خودت باش عزیزم