مهرسامهرسا11 سالگیت مبارک

برای بزرگی خورشید تابان زندگیمان ، مهرسا

تولد عزیز دلم مهرسا

1392/2/31 16:04
نویسنده : ماهرخ
122 بازدید
اشتراک گذاری

  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

عزیز دلم مهرسا

 

بعد از نه ماه انتظار  در ساعت 8:35 دقیق صبح روز سه شنبه 92/02/31 در بیمارستان کوثر بدنیا اومدی تو این مدت همیشه منتظر این لحظه بودم که تو رور بغل بگیرم و سالم ببینمت از یه طرفم دلم برای حرکتت و شیطونیای دوران حاملگیم تنگ شده بود. وزنت تو بدو تولد 2780 گرم بود.خیلی دوست دارم .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاشار
4 خرداد 92 12:03
فرشته کوچولو زمینی شدنت مبارک روزهای خوش براتون آرزو دارم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
9 خرداد 92 1:35
تولد نی نی ومادر شدنت مبارک
عکس نی نی خودت رو پیدا کن
9 خرداد 92 1:36
تولدش مبارک بدو بدو بیا عکسش رو بده بزارم توالبوم نی نی خوشملا