مهرسامهرسا11 سالگیت مبارک

برای بزرگی خورشید تابان زندگیمان ، مهرسا

2 روزگی عزیز دردونه ی مامان و بابا

1392/3/1 16:01
نویسنده : ماهرخ
82 بازدید
اشتراک گذاری

واکسیناسیون مهرسا کوچولو

 

دخترم امروز موقعی که تو 2 روزت بود من و بابا تو رو بردیم مرکز بهداشت توحید توی دروازه کازرون برا واکسیناسیون. اونجا بهت دو تا واکسن زدن. واکسن هپاتیت و ب.ث.ژ. یکیشو توی پات زدن و یکی دیگشو توی دستت. بهت یه قطره ی فلج اطفال هم دادن. عزیزم ماشاالله تو اینقد خوش خوابی که تا رفتیم و برگشتیم خونه همش خواب بودی فقط یکی دوبار برا شیر خوردن بیدار شدی. خانومه که بهت واکسن زد گفت که واکسنت نه درد داره و نه تب. فقط نباید بهش آب برسه برا همین من تو رو با دستمال مرطوب تمیز می کنم دخمل خوشگلم. دوست دارم عزیزم. هر روز که می گذره دوست داشتنی تر می شی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای مهرسا کوچولو
19 خرداد 92 20:09
سلام دختر گلم- چند مدته ازت دورشدم خیلی دلم برات تنگ شده برا گریه هات برا بوسیدنت عزیز دلم مامانیو اذیت نکن تا باب بیاد برا دخترش همه چی بیاره میبوسمت از راه دور دختر خوشکل بابایی